twitter
rss

   Drama sınıfımda yaptığım çalışmada çocuklarımla" annemi seviyorum çünkü" etkinliği yaptık. O küçücük yüreklerden çok büyük duygular çıktı sizlerle paylaşmak istedim.

Kardelen: Ben ne yaparsam yapayım o beni seviyor.

Ceyda: O na resim çizdiğimde çok mutlu oluyor.

Ozan: Yardım ettiğimde bana aferin diyor.

Mahmut Kerem: Hangi takımı tutarsam tutayım o beni seviyor.

Zeynep: Çünkü o benim annem

Ömer: Beni milyon ay karnında taşıdı.

Melisa: Çünkü o beni çok seviyor. O herkesi çok seviyor.

Arda: Ben uyuyana kadar benimle yatıyor.

Ayşegül: O beni okutuyor.

Asım: O beni büyüttü abi oldum.

Eray: O bana sevdiğim arabaları alıyor.

BÜYÜSEM DE HEP BANA DOKUN ANNE

Ve ben: Çünkü o benim dopingim. Neşe kaynağım.


TEMATİK ÖĞRENME YAKLAŞIMI
Belirlenen bir tema çerçevesi içinde, çocuğun gereksinimlerine, yeteneklerine ve gelişim düzeylerine uygun bir içerik belirlenmesi ve bunun uygulanmasıdır.
•   Tematik öğrenme yaklaşımıyla amacımız kazanımların pekiştirilmesini, önceki öğrenme temellerinin üzerine yenilerinin eklenmesini ve çocuğun ihtiyaçlarına, yeteneklerine ve gelişim düzeylerine uygun içerik belirlenmesi ve bunun uygulanmasını sağlamaktır.
•  
•   Örnek sosyal bilgilerde su teması ele alınırken hem ara disiplinlerle hem de disiplinler arası ele alınır bu konu: şu şekilde kazanımlar elde edilebilir:
Su kaynakları bakımından ülkemizin durumunu analiz eder.
2. Türkiye’nin su kaynakları bakımından dünyadaki durumunu değerlendirir.
3. İklim özelliklerinin su kaynaklarına etkisini fark eder.
4. Tarımda su kullanımının önemini açıklar
5. Su kenarına kurulan uygarlıkları bilir.
6
. Su krizinin dünyada nelere neden olacağını değerlendirir
7. Suyun sağlık bakımından önemini açıklar.
Gördüğünüz gibi çocuğun yaratıcılığını üst düzey düşünmesini sağlıyoruz..hem
önceki öğrendikleri ile ilişkilendirerek konuları anlatıyoruz (buna sarmal öğrenme de çoklu zekalarını işe koşuyoruz...